Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Sett inn tekst/bilder i produkt

Flekstad
Member

Total Posts:  35

Driver og leker med en løsning hvor jeg ønsker å kunne la en kunde legge til tekst, endre teksten med form, font, størrelse osv over produktet. Som på tskjorter og lignende.

Har forsøkt å lete litt etter en slik funksjon men har ikke lokalisert noe enda, muligens da jeg heller ikke vet hva en slik funksjon gjerne kalles på engelsk (kjent problem å ikke finne noe når man ikke vet navnet på det rasberry ). Nærmeste jeg har funnet er noe som gjør akkurat dette men som kun er laget opp mot en nettprintløsning hvor man kan selge trykk og produkter på sin side hvorpå informasjonen sendes automatisk til trykkeriet (zprint eller hva de het). Dette er en uaktuell løsning for meg men lik det jeg ønsker.

Har funnet javascript blandt annet som gjør dette også men som ser ut som de kodet for 10 år siden og vil ødelegge det grafiske inntrykket av siden totalt.

Takker for innspill.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top