Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Breden af shoppen. ( Hvor sætter jeg/styrer jeg breden af shoppen eks 1024?)

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

Hej

Har lige fået fortalt at min shop ikke så godt ud i en 1024*768 opløsning, Tjekkede det lige og NEJ den ser ikke ret godt ud sådan.,

Havde måske en naiv ide om at det var ehh dynamisk ( tror jeg det hedder) så den selv passede lidt til forskellige opløsninger.

Nåå løsningen?. Om jeg selv har valgt hvormeget shoppen fylder, ja helt ærlig. Husker det sgu ikke.

Så spørgsmål. Hvor retter jeg det så den passer til forskellige opløsninger, eller bare til en standart opløsning som siger 1024*768 ( tror det er den mest brugte opløsning pt)

Takker på forhånd.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

ingen der kan hjælpe her?

Magento Community
Magento Community

michael2650
Jr. Member

Total Posts:  9

PÃ¥ mit site http://www.iguy.dk hedder den 1280x800 :S

Kan kun hjælpe dig 50 % rasberry

Jeg ved der er en command et eller andet sted hvor man kan sætte breden af shoppen - dog ikke i px. Jeg fandt det da jeg gloede forumet igemmen, men kan blive svært at finde igen. Skal jeg prøve at se, hvad der gemmer sig ? wink

EDIT : Leder.. Men tror det bliver uden held..

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top