Magento Forum

Anchor

wwessie
Member

Total Posts:  63

Hey hallo.
Ik heb ondertussen allemaal categorieen aangemaakt en nu wil ik ze Anchor maken
Zodat ik dit inschakel kan ik niet meer naar de categorie en krijg ik een foutmelding.

Invalid method Varien_Object::__toString(Array
(

[0] => Array
        (
        )

[1] => _
)
)
Trace:
#0 [internal function]: Varien_Object->__call('__toString', Array)
#1 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Catalog/Model/Layer/Filter/Price.php(139): Varien_Object->__toString(Array, '_')
#2 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Catalog/Model/Layer/Filter/Price.php(150): Mage_Catalog_Model_Layer_Filter_Price->_getCacheKey()
#3 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Catalog/Model/Layer/Filter/Abstract.php(151): Mage_Catalog_Model_Layer_Filter_Price->_getItemsData()
#4 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Catalog/Model/Layer/Filter/Abstract.php(120): Mage_Catalog_Model_Layer_Filter_Abstract->_initItems()
#5 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Catalog/Model/Layer/Filter/Abstract.php(109): Mage_Catalog_Model_Layer_Filter_Abstract->getItems()
#6 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Catalog/Block/Layer/Filter/Abstract.php(126): Mage_Catalog_Model_Layer_Filter_Abstract->getItemsCount()
#7 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Catalog/Block/Layer/View.php(144): Mage_Catalog_Block_Layer_Filter_Abstract->getItemsCount()
#8 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Catalog/Block/Layer/View.php(158): Mage_Catalog_Block_Layer_View->canShowOptions()
#9 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/design/frontend/trendvertise/default/template/catalog/layer/view.phtml(34): Mage_Catalog_Block_Layer_View->canShowBlock()
#10 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(144): include('/home/magento/W...')
#11 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(176): Mage_Core_Block_Template->fetchView('frontend/trendv...')
#12 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(193): Mage_Core_Block_Template->renderView()
#13 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(643): Mage_Core_Block_Template->_toHtml()
#14 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Text/List.php(43): Mage_Core_Block_Abstract->toHtml()
#15 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(643): Mage_Core_Block_Text_List->_toHtml()
#16 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(503): Mage_Core_Block_Abstract->toHtml()
#17 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(454): Mage_Core_Block_Abstract->_getChildHtml('left', true)
#18 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/design/frontend/trendvertise/default/template/page/3columns.phtml(52): Mage_Core_Block_Abstract->getChildHtml('left')
#19 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(144): include('/home/magento/W...')
#20 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(176): Mage_Core_Block_Template->fetchView('frontend/trendv...')
#21 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Template.php(193): Mage_Core_Block_Template->renderView()
#22 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Block/Abstract.php(643): Mage_Core_Block_Template->_toHtml()
#23 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Model/Layout.php(526): Mage_Core_Block_Abstract->toHtml()
#24 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(347): Mage_Core_Model_Layout->getOutput()
#25 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Catalog/controllers/CategoryController.php(115): Mage_Core_Controller_Varien_Action->renderLayout()
#26 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Action.php(376): Mage_Catalog_CategoryController->viewAction()
#27 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Router/Standard.php(248): Mage_Core_Controller_Varien_Action->dispatch('view')
#28 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/code/core/Mage/Core/Controller/Varien/Front.php(158): Mage_Core_Controller_Varien_Router_Standard->match(Object(Mage_Core_Controller_Request_Http))
#29 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/app/Mage.php(459): Mage_Core_Controller_Varien_Front->dispatch()
#30 /home/magento/WWW/domein.nl/Magento/index.php(65): Mage::run()
#31 {main}

Iemand enig idee?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

wwessie
Member

Als ik een categorie Is Anchor ja inschakel krijg ik een foutmelding.
ik heb allemaal categorien gekoppeld aan produten.
Waar kan de fout zitten is het iets van magento installatie ?

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Aan dat tostring te zien heb je PHP 5.3 waar Magento’s oudere versies nog niet compatible zijn. Is dat het misschien?

Anders het gebruikelijke:

- Check je apache error logs
- Probeer een backup
- Vergelijk je huidige files met die van een schone installatie

Magento Community
Magento Community

wwessie
Member

he bedankt voor de reactie.
Ik draai Magento versie 1.3.2.3 en PHP Version 5.2.10

Welke files zou ik dan moeten vergelijken met een schone installatie.
Zelf heb ik de view.phtml en de 3colums.phtml al vervangen voor schone maar nog steeds het zelfde probleem

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top