Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Voorraad per klant

michielb
Jr. Member

Total Posts:  1

eerst even vermelden dat ik nieuw ben binnen Magento en heb de documentatie al doorgelezen, maar het volgende heb ik niet kunnen vinden of dit mogelijk is:

Voor een klant wil ik een shop maken waar reeds aangemaakte klanten een eigen voorraad per artikel krijgen. Het zou dan mogelijk moeten zijn dat deze klant na inloggen zijn eigen voorraad van artikelen ziet en daar een exemplaar, of meerdere van kan bestellen, waarna het afreken systeem gaat starten (op rekening of ideal).
De Admin zou dan aantallen van bepaalde artikelen als voorraad moeten kunnen toevoegen aan een klant of klantgroep.

Is dit mogelijk?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Sander
Sr. Member

Total Posts:  232
Netherlands

Niet standaard, dat wordt zoeken naar een combinatie van modules die ongeveer doen wat je nodig hebt, en evt. maatwerk laten ontwikkelen.

edit: Je kan misschien al wel een eind komen met handigheidjes met het multistore concept volgens mij. Ligt er allemaal aan om hoeveel klanten en producten het gaat… blijft waarschijnlijk wel nodig om iets bovenop Magento te maken.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Idd niet out of the box en ken er ook geen Module voor. Voorraad per shop wel, niet per klant.

Ik snap eigenlijk de toepassing ook niet echt. Het is al lastig genoeg om voor idereen bijelkaar genoeg voorraad te houden, laat staan per klant met dus in totaal nog meer voorraad-marge. Kun je ons vertellen waar dit voor is?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top