Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Data flow: import alle producten

Reformation
Jr. Member

Total Posts:  1

Hallo,

Ik wil dus een aantal producten importeren in mijn winkel. Nu had ik dit opgezocht en bleek dat ik daarvoor best Data flow gebruik. Toen ik dit testte met 1 extra product te gaan toevoegen had ik geen probleem.
Nadien wou ik een tweede keer dit proberen met een 20 tal producten. Tijdens (ik vermoed toch tijdens) dit proces is de computer uitgevallen door updates.
Nu staan er geen Producten meer in het beheer van de Producten maar als ik dan bij Beheer categorie ga en de Categorie bekijk waar de nieuw producten aan toegevoegd zijn, staan deze er wel bij.

Wanneer ik nu opnieuw probeer te importeren dan lukt dit niet, proces blijft dan lopen.
Heb ook al de link van de producten en hun categorie eens verwijdert (In het Beheer van de Categoriën). Daarna lukte het proces wel maar had ik nog steeds hetzelfde probleem, geen producten in Beheer producten maar wel in Beheer Categoriën.

Iemand een idee? Of eventueel een andere mogelijkheid om producten te importeren?

Screenshot van de instellingen van het profiel:
http://oi43.tinypic.com/685xlz.jpg

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top