Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problemen met het opslaan van de verzendwijze

rigdzin
Jr. Member

Total Posts:  6

Ik heb wat problemen met het opslaan van de verzendwijzen. Als ik veranderingen aanbreng en ik klik op configuratie opslaan dan wordt ik direct naar het inlogscherm van de backend gebracht waar ik dan weer opnieuw moet inloggen waarna de veranderingen die ik gedaan heb niet bewaard blijven. Dit gebeurde al meteen na een verse installatie (de laatste versie)
Ik heb het alleen bij de verzendwijzen en niet binnen andere onderdelen van het configuratiescherm.

Heeft iemand misschien een idee wat er mis kan zijn?
BVD
Rigdzin

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Werkt dit wel in andere browsers?

Heb je de juiste file permissies op de verscheidene xml bestanden, dat je web server daarin kan schrijven?

Heb je caching uitgeschakeld en de /var/cache folder leeggegooid?

Heb je je error_log gechecked?

De Mage debugger aangezet en daar mee gekeken wat het kan zijn?

Magento Community
Magento Community

rigdzin
Jr. Member

Total Posts:  6

Ik ben al iets verder.
Het blijkt dat wanneer ik meer landen selecteer de sessie eruit gaat. Ik heb nu alleen Nederland en Belgie geselecteerd en dan gaat het wel goed.
Ik blijf het vreemd vinden.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top