Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

magento er klaar voor

mikespa
Jr. Member

Total Posts:  2

hey,

ik heb vele vragen, Maar vooral het belangrijkste is magento klaar om als profesionnele versie als webshop in te zetten, en eveneens te dienen om de klant meerdere extra info pagina’s aan te bieden? Ik zou willen gaan werken met de 1.0 versie.

Is deze bugvrij?
Is de template makelijk te manipuleren / veranderen?
Kan ik een balk bijplaatsen voor links bv.

Maar vooral is deze bugvrij?

met vriendelijke groet
Mike

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

bisk
Member

Total Posts:  35
Les Pays-Bas

Magento zou er klaar voor moeten zijn. Ik vind het systeem hier en daar nog te traag om het live te gebruiken, bijvoorbeeld producten aan de winkelmand toevoegen. Ik wacht het dus nog even af.

Magento Community
Magento Community

Reboq
Jr. Member

Total Posts:  5

Ik moet nog behoorlijk wennen aan de interface, ik draai het nu lokaal d.m.v.
WAMPP maar ik vind het in vergelijking met mijn live oscommerce shop ontzettend traag.

En dan draai ik het ook nog lokaal!?!

We gaan eerst maar eens even testen en kijken welke modules er bijkomen.
Ik moet wel toegeven dat het admin gedeelte er zeer gelikt uit ziet.

Iedereen die mee werkt aan het project veel suc6!

Gr.  Rens

Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

heb hem lokaal en online draaien, bij mij gaat het online wel een heel stuk sneller. Kan nog sneller maar het gaat absoluut de goede kant op.

Magento Community
Magento Community

-=marien=-
Jr. Member

Total Posts:  24

Hier een nieuwe Magento gebruiker,

Ik ben via OpensourceCMS hier gekomen. Ik had eerst een clean install gedaan maar ik kon er absoluut niet uitkomen. Toen even gelezen hoe ik succesvol de sample data kon installeren. Gedaan en nu zit ik te spelen met de software.

Het ziet er iig schitterend uit!

Nu nog zien of het zichzelf kan bewijzen tegenover XTCommerce, waar ik zelf gebruik van heb gemaakt.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top