Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Programmeren van Magento Modules

daveloodts
Member

Total Posts:  67
Belgium

Hallo,

Ik ben bezig met een shop rond cadeaubonnen.
Hiervoor zou ik enkele specifieke modules willen laten programmeren door een freelancer.
De layout en template kan ik zelf; het gaat om specifieke dingen.

De shop is een ambitieus opzet (maar welke shop opstart is dat niet), maar in de toekomst zitten er nog een heel aantal modules aan te komen. Vandaar dat ik nogal afwijzend sta tov buitenlandse programmeurs. Ik wil een constante hoge kwaliteit in codering; liefst eenzelfde goede programmeur.
Ik kom uit Vlaanderen; Nederland bezie ik “ecommerce-gewijs” niet als buitenland grin ; eerder India enz. That land far far away.

Heeft iemand al ervaring met die buitenlandse freelance websites ? Eventueel met europese freelancers ?
Zelfs binnen de Benelux; ik wil alle mogelijkheden eens bekijken. Uiteraard met goede referenties.

mvg,
Dave

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Ik heb een hele rits gebruikt en heb nog niet een klinklare favoriet gevonden helaas.

Een stel Ieren wouden de rechten op de code behouden, ook duur.
Russen waren goed maar hebben het te druk. Geen constante levertijd helaas, anders mijn favoriet.
Amerikanen niet echt over te spreken. Te duur voor de kwaliteit.
Duitsers goed, maar net wat duur.
India-ers/Pakistanen kosten te veel tijd om uit te leggen wat ik wil / communicatie problemen.

De freelancers hebben de mazzel dat vooralsnog er meer vraag dan aanbod naar hoogwardige Magento development is. Daardoor liggen de prijzen relatief hoog, een stuk hoger dan hetzelfde werk voor osCommerce bijvoorbeeld.

Als ik wel een favoriet al had, zou ik hem ook niet delen (sorry!) want het heeft me flink tijd en moeite gekost zulke kandidaten te vinden. Zou aanraden een 6-uurs module te bedenken en dan die naar 6 gegadigden te sturen en dan kijken wie de beste was.

Magento Community
Magento Community

daveloodts
Member

Belgium

Bedankt JT, voor de tip: een kleine test-opdracht lijkt me een goed idee.
Heb ook al een goed idee wat je van verschillende nationaliteiten kan verwachten.
Uiteraard zoek ik ook mijn favorietje. grin

Magento Community
Magento Community

daveloodts
Member

Belgium

Heb opdracht op rentacoder gezet, bod aanvaard, binnen 24u ontbonden door andere partij; geen idee waarom ?
Nochtans geen moeilijke opdracht !

Nemen enkele de makkelijkere Magento taken aan; en springen weg als ze zien dat je er zelf al wat van kent.

Ik zoek het dus korter bij huis, Belgie of Nederland.
Boezemt me meer vertrouwen in; ook voor mogelijke aanpassingen in de toekomst!

PM me maar; als je interesse hebt. Freelancers of bedrijven.
Het gaat om programmatie werk; geen layout of css werk; dat heb ik zelf al uitgewerkt.

Magento Community
Magento Community

daveloodts
Member

Belgium

oeps; per ongeluk dubbel geklikt !

Magento Community
Magento Community

Appmerce
Guru

Total Posts:  376
Amsterdam, The Netherlands

Beste,

ik heb goede ervaring met programmeren en maken van Magento modules. Mijn community modules als voorbeeld:

- Latest Reviews
- TextField for Layered Navigation
- Internetkassa (Ogone, TWYP, iDEAL Only)

Als je overtuigd bent van mijn kwaliteiten, neem dan even contact op via www.morningtime.com. Dan kan ik je een offerte maken.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top