Magento Forum

Woopra

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Gebruiken jullie Woopra ook? Ik heb het nu een tijdje draaien, tegelijk met Google Analytics en het is toch wel erg cool om live te kunnen zien wat er gebeurt op je sites. Er is zelfs een advanced plugin voor Magento dat je de naam van de klant etc. ook door krijgt gestuurd. Heb ik niet gedaan, moet nog ff uitpluizen hoe dat dan zit wat onze privacy policy betreft maar de anonieme stats zijn erg indrukwekkend.

Je kunt zelfs een chat beginnen met iemand die je volgt. Komt iemand al een half uur steeds terug naar product X, (net als je dat zou doen in een echte winkel) dan kun je die persoon daarover aanspreken en misschien een dealtje doen.

Ik heb er ook een aantal kapotte links mee gevonden en kan precies zien welke pagina’s wel de aandacht vasthouden en welke niet.

Zeker een aanrader als je een stats freak bent als ik. Een extra monitor is aan te bevelen, kun je het lekker open laten staan alsof je bij traffic control op Schiphol zit.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Gui
Guru

Total Posts:  588

had er wel al over gelezen, maar nog nooit de moed verzamelt om het te gebruiken, misschien moet ik het toch maar eens doen.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top