Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Banner slider probleem

jojokoni
Jr. Member

Total Posts:  2

Beste experts Ik zit in probleem met mijn nieuw geïnstalleerde magento. Ik heb tijdje terug mAppliances_v1-6 theme gedownload ik vind het cool theme maar probleem is dat ik heb geen verstand van magento en xml, css en etc.

Ik kan de banner van dit theme niet werkende krijgen omdat ik west het niet hoe. daarom heb ik een ander banner slider gedownload maar nu krijg ik de nieuw banner niet op de juiste positie. hij zit onder de zwarte streep. kan iemand even naar kijken en even vertellen waar moet ik zoeken voor de oplossing ?

hier mijn demo site www.defixphone.nl

Alvast bedankt;

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Jordy van Overeem
Member

Total Posts:  43

Beste,

Ik zie op de demo site op dit moment helemaal geen slider.
Als er hulp nodig is voor wat kleine werkzaamheden help ik u daar graag bij.

Mail anders even naar info AT freshymedia.nl

Met vriendelijke groet,

Jordy van Overeem
FreshyMedia

Magento Community
Magento Community

jojokoni
Jr. Member

Total Posts:  2

Hoi ja da klopt ik heb mijn homepage op disable gezet vannacht nu is hee weer enable. ik ben de hele nacht gaan zoeken magento is echt een omgewikkelde r dan joomla de file structuren zij heel anders en ik kom echt niet uit. wat ik wil is naast het zwarte 4 kant mijn slider hebben want de slider van de theme zelf kun ik niet aan de praat krijgen.

help plzzz

Magento Community
Magento Community

Jordy van Overeem
Member

Total Posts:  43

Beste,

Welk zwart vierkant bedoel je? Ik zie namelijk geen zwart vierkant.

Je bedoeld dat de slider naast de random products moet komen te staan met exact dezelfde hoogte?
Mail even naar info@freshymedia.nl met wat je exact wil en bedoeld.

Met vriendelijke groet,

Jordy van Overeem
FreshyMedia

Magento Community
Magento Community

TutorialMagento
Sr. Member

Total Posts:  133

You may try using this free magento extension to set up a slider on your website
http://tutorialmagento.com/magento-tutorial-banner-slider-extension-magento-store

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top