Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Set product as new from ….. to

Monte
Jr. Member

Total Posts:  24

De produkter hvor man definerer at de er nye i et bestemt interval vil jeg gerne have placeret i en kategori for sig, der hedder nyheder.

Hvordan laver jeg en reference til denne “nyhedskategori” ??

Hilsen
Monte

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

Hvis jeg forstÃ¥r dig rigtigt vil du have vist de nye produkter automatisk en en kategori “ Nyheder” som en normal kategori?. ( er dette tilfældet har jeg ingen løsning, men vil gerne se med hvis der er en smile )

Eller ønsker du “blot” vist nyhederne et eller andet sted eks pÃ¥ forsiden?. Da findes der løsninger som via en kode der sættes ind i cms viser eks nyheder, mest solgte osv.

Magento Community
Magento Community

Monte
Jr. Member

Total Posts:  24

Hej,

Det jeg ønsker er den første løsning, som du beskrev, så jeg håber der er andre, der kommer på banen.

Løsningen med mest solgte osv. har jeg styr på, men det ville være skønt at man automatisk kunne lægge nyheder i en selvstændig kategori, og så beslutte hvor lang tid, de skulle ligge der.

Anyway - tak for svaret.

Hilsen
Monte

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Monte - 07 September 2009 10:23 AM

Hej,

Det jeg ønsker er den første løsning, som du beskrev, så jeg håber der er andre, der kommer på banen.

Løsningen med mest solgte osv. har jeg styr på, men det ville være skønt at man automatisk kunne lægge nyheder i en selvstændig kategori, og så beslutte hvor lang tid, de skulle ligge der.

Anyway - tak for svaret.

Hilsen
Monte

Hej Monte.

Du kan evt. oprette en landingpage istedet for en kategori. PÃ¥ dette link kan du se lidt mere om hvordan man laver en landingpage indeholdende varer med en specifik attribut (fx. new from)

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Denmark

powerhosting.dk - 09 September 2009 10:16 PM

Monte - 07 September 2009 10:23 AM
Hej,

Anyway - tak for svaret.

Hilsen
Monte

Hej Monte.

Du kan evt. oprette en landingpage istedet for en kategori. PÃ¥ dette link kan du se lidt mere om hvordan man laver en landingpage indeholdende varer med en specifik attribut (fx. new from)

God vind med shoppen!

Blot en lille obs til det som Powerhosting har skrevet.

Den extention er kommet i Magento connect:
http://www.magentocommerce.com/extension/1915/yoast-landing-pages

Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Denmark

Har et spørgsmÃ¥l nu vi er ved at snakke om nye produkter. Er det produkt “kun” nyt hvis man manuelt definere det via nyt fra/til. Eller er et ny oprettet produkt er definitnation nyt nÃ¥r det oprettes?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top