Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Forklaring søges?. Kode der virkede, virker ikke mere? ( løsning givet/fundet i tråd)

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

Nogle der har en idé om hvorfor en kode indsat virkede på et tidspunkt men som ikke virker nu?.

Hvornår den holdte med at virke ved jeg ikke lige smile
Jeg ved blot at jeg nu opdagede at en ændring jeg har lavet ikke virker mere?.

Det drejer sig om en ændring i view.phtml som udarter sig til at der bliver vist det aktuelle lager antal på frontend siden.

Koden er:
<?php $myString = "Lager Antal: "; echo $myString;?>
<?= (int) Mage::getModel('cataloginventory/stock_item')->loadByProduct($_product)->getQty()?>

Men nu viser den bare standard Status: PÃ¥ Lager

Hmm har også lige fundet ud af at der pludselig ikke kan sendes produkter der vejer under 1 kg. Hvis produktet vejer under 1 kg får man bare beskeden at der ikke kan udregnes en pris for den forsendelse?.

Det er sgu da mystisk at ting/koder som virkede fint nok pludselig ikke virker mere?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

Nåå men har fundet svar og løsninger til dette.

Det med at antal på lager der forsvandt var når jeg installerede en extention: Easy tabs. SÅ den er løst nu.

Det med forsendelse under et kg som ikke var muligt mere, tja. Løste det med en anden extention: Mutlitablerate. Hvorfor fejen opstod i første omgang ja ? FISK??

Anyway. Mine problemer i forhold til denne tråd er løste.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top