Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Boxe paa forside hvori man kan have produkter og tilbud - kan det lade sig gøre og til hvilken pris? 

Organicdreams
Member

Total Posts:  41
Paris

Hej

Jeg har tænkt lidt paa en ting ang. min forside paa min webshop.

I venstre side hvor der nu er et billed af 4 produkter nu http://www.organicdreams.eu/ har jeg tænkt paa om det er muligt at lave noget med produkter i kasser istedet for.

Det jeg tænker paa er at fjerne dette billede af de 4 produkter og istedet indsætte 2, 3 eller 4 bokse ( hvor meget der nu er plads til ), hvor i der kunne køre flash eller hvad det hedder med produkter fra butikken af med priser og produktnavn.

Eksemple:

2 kasser hvor i der vises produkter. En i hver wink Det kunne skifte med nye produkter hvert 5 sek eller saadan noget.

Admin disse kasser. Kunne kalde dem kasse 1 og 2.

hvad jeg tænker paa at jeg skal kunne gøre med kasserne fra admin dele:

sætte dem til at:

* hente produkter fra hele varelagert aut. og skifte imellem dem via varenr.
* jeg kan selv vælge hvilken produkt som skal vises i hvilken kasse ved hjælp af varenr eller kategori.
* kan laase en af kasserne (eller dem begge) saa det hele tiden er det samme produkt i og den anden kan saa køre med aut. udplug af produkter fra vare lageret.
* En af kasserne kunne laves saa jeg engang imellem kan sætte tekst ind i som “hele juni mdr. 25% rabat”
* man skal jo kunne klikke paa kassen / produktet og komme til siden med produktet.

Det var saadan lige hvad jeg hurtigt tænket paa det kunnen virke, men men har ingen ide om det kan lade sig gør og om det vil komme til at koste en jetjager?

Glæder mig til at høre hvad i har at sige

Mvh Anders

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Organicdreams - 29 August 2009 10:15 AM

Hej

Jeg har tænkt lidt paa en ting ang. min forside paa min webshop.

I venstre side hvor der nu er et billed af 4 produkter nu http://www.organicdreams.eu/ har jeg tænkt paa om det er muligt at lave noget med produkter i kasser istedet for.

Det jeg tænker paa er at fjerne dette billede af de 4 produkter og istedet indsætte 2, 3 eller 4 bokse ( hvor meget der nu er plads til ), hvor i der kunne køre flash eller hvad det hedder med produkter fra butikken af med priser og produktnavn.

Eksemple:

2 kasser hvor i der vises produkter. En i hver wink Det kunne skifte med nye produkter hvert 5 sek eller saadan noget.

Admin disse kasser. Kunne kalde dem kasse 1 og 2.

hvad jeg tænker paa at jeg skal kunne gøre med kasserne fra admin dele:

sætte dem til at:

* hente produkter fra hele varelagert aut. og skifte imellem dem via varenr.
* jeg kan selv vælge hvilken produkt som skal vises i hvilken kasse ved hjælp af varenr eller kategori.
* kan laase en af kasserne (eller dem begge) saa det hele tiden er det samme produkt i og den anden kan saa køre med aut. udplug af produkter fra vare lageret.
* En af kasserne kunne laves saa jeg engang imellem kan sætte tekst ind i som “hele juni mdr. 25% rabat”
* man skal jo kunne klikke paa kassen / produktet og komme til siden med produktet.

Det var saadan lige hvad jeg hurtigt tænket paa det kunnen virke, men men har ingen ide om det kan lade sig gør og om det vil komme til at koste en jetjager?

Glæder mig til at høre hvad i har at sige

Mvh Anders

Hej Anders. Alt kan lade sig gøre i Magento.

Hvis prisen er et vigtigt parameter, kan det være en idé selv at få en fornemmelse for hvordan Magento håndterer templates og måske tilføje din funktionalitet på egen hånd.

Nyttig læsning i det henseende inkluderer: Magento designers guide

Du er også meget velkommen til at sende os din kravspecifikation, gerne vedlagt et par screenshots, så giver vi et overslag på at implementere din ændringer.

God vind med shoppen!

Magento Community
Magento Community

Organicdreams
Member

Paris

Hej
Jeg fandt denne her: http://www.magentocommerce.com/extension/733/featured-products-by-aheadworks/ ser ud til at den kan det der skal til.
mvh anders

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Organicdreams - 02 September 2009 08:52 AM

Hej
Jeg fandt denne her: http://www.magentocommerce.com/extension/733/featured-products-by-aheadworks/ ser ud til at den kan det der skal til.
mvh anders

Hej Anders, denne kunne måske også være en mulighed: http://www.magentocommerce.com/wiki/how_to/add_featured_products_to_home_page

Men sikkert lidt mere arbejde en Aheadworks modulet der.

Magento Community
Magento Community

Organicdreams
Member

Paris

.

Magento Community
Magento Community
Magento Community