Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Er der nogle Danske knapper til Magento? 

AceDK
Jr. Member

Total Posts:  12

Hej med jer

Findes der nogle Danske knapper til Magento som jeg kan bruge?

Efter at jeg har installeret den Danske sprogpakke kan jeg se at der er nogle billedfiler der selvfølgelig ikke er med i oversættelsen, og derfor skal jeg nok have redigeret billederne i f.eks. Photoshop, men hvis jeg kunne spare en masse tid hvis de var lavet, sÃ¥ ville det da være rart… hvis ikke, sÃ¥ gÃ¥r jeg bare i gang.

Hilsen Anders

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

Hej AceDK

Jeg har nogle jeg selv har tilpasset i Photoshop. Men før jeg kan udtale mig om det er nogle du kan bruge kræver det vist at du nævner hvilket theme du bruger. Det er jo ikke helt lige meget hvike farver du kører med smile

Magento Community
Magento Community

AceDK
Jr. Member

Total Posts:  12

Hej Compuland

Jeg bruger bare Magentos eget standard design hvor jeg har ændret nogle farver m.m.
Jeg havde ogsÃ¥ selv en idé om, at jeg nok skulle have gang i Photoshop, men tænkte at jeg kunne spare en del tid da jeg allerede er lidt sent pÃ¥ den med at fÃ¥ lavet shoppen færdig til min kunde, at hvis der var nogle færdige ‘standard knapper’ jeg kunne bruge sÃ¥ ville det være en meget stor hjælp… men hvis det ikke sÃ¥dan er til ‘offentlig brug’ sÃ¥ har jeg ikke noget imod at lave dem selv.

/AceDK

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top