Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Lagerværdi og kostpriser

Monte
Jr. Member

Total Posts:  24

Jeg har stillet et lignende spørgsmål før, men jeg fik intet svar, så nu prøver jeg at gøre det tydeligere, hvad det er jeg mener.

Jeg vil gerne kunne opgøre kostpriserne på dagens solgte varer til brug for bogføring. Da man allerede har mulighed for at indsætte kostpriser på produktet, burde det ikke være noget problem at opgøre disse.

Jeg har søgt, men har endnu ikke fundet en rapport der dur til formålet.

Er der nogen, der har en løsning?

Alternativt vil jeg gerne kunne udtrække værdien af hele lageret, hvilket burde være nemt idet både kostprisen pr. stk. og antallet på lager allerede er i systemet. En sådan rapport har jeg heller ikke kunnet finde.

Er der nogen, der også kan hjælpe her?

Hilsen
Monte.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Monte - 25 August 2009 11:06 AM

Jeg har stillet et lignende spørgsmål før, men jeg fik intet svar, så nu prøver jeg at gøre det tydeligere, hvad det er jeg mener.

Jeg vil gerne kunne opgøre kostpriserne på dagens solgte varer til brug for bogføring. Da man allerede har mulighed for at indsætte kostpriser på produktet, burde det ikke være noget problem at opgøre disse.

Jeg har søgt, men har endnu ikke fundet en rapport der dur til formålet.

Er der nogen, der har en løsning?

Alternativt vil jeg gerne kunne udtrække værdien af hele lageret, hvilket burde være nemt idet både kostprisen pr. stk. og antallet på lager allerede er i systemet. En sådan rapport har jeg heller ikke kunnet finde.

Er der nogen, der også kan hjælpe her?

Hilsen
Monte.

Hej Monte.

Funktionen eksisterer desværre ikke i Magento som standard. Du er nok ude i at skulle håndkode noget som trækker de ønskede info direkte fra databasen.

God vind med shoppen!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top