Magento Forum

Er det muligt at bestemme for hver kategori hvilken attribut der skal være den dominerende i filterne? 

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

Ved ikke om overskriften siger det. Men det jeg gerne vil vide er:

Man kan jo godt sætte sorterings rækkefølgen for de enkelte attributter, men kan man på en eller anden måde gøre så den samme attribut f.eks er prioriteret som nr 1 i en kategori men som eks. nr 3 i en anden?.

Hvis nu vi siger at jeg bruger en attribut som hedder farve. Der er farven jo rimelig vigtig i kategorien Tasker, men mindre væsenlig i værktøj. Men hvis attributten farve har fÃ¥et en prioritering som nr 2 vil den jo “override” andre attributter som er mere væsenlige i den kategori.

Håber det giver lidt mening, det er ikke altid nemt at sætte ord på ens tanker/ønsker.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

LouiseE
Jr. Member

Total Posts:  18

Hej Compuland

Er farve for en T-shirt den samme attribut som farve for et værktøj? Eller er det ikke i forvejen så forskellige farver at det er OK at oprette dem i to forskellige attribut sæt?

I mit tilfælde har jeg et attribut sæt pr. varetype. Det er fint for mig da farverne i forvejen hedder noget forskelligt for to forskellige varetyper. F.eks. pink for en producent og sweet pink for en anden.

Selvom du opretter flere forskellige attribut sæt kan du sagtens have egenskaben til at hedde det samme (set fra kundernes side) i forskellige attribut sæt, f.eks. farve.

Louise E

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top