Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

status for OUT OF STOCK ? 

Organicdreams
Member

Total Posts:  41
Paris

Hej
Naar jeg har et produkt som naar under antalet for hvornaar den skal vaere “Out of stock”, saa staar der ikke “out of stock” det eneste der sker er at boksen hvor kunden normalt ville skrive hvormange antal kunden vil bestille, er vaek.

Skal der ikke paa forsiden hvor produkterne er staa “out of stock “ eller noget?

Prove at se her:
http://www.organicdreams.eu/cosmetiques-bio-soins-peau.html?lang=en “Lip saver” sidste produkt. prov at klikke paa den
og se:
http://www.organicdreams.eu/index.php/nascent-lip-saver.html Hvad jeg mener. 
Skulle der ikke staa “out of stock” ved produktet ved forste link?

Er det ikke standard i magento?

Mvh anders

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

crius
Moderator

Total Posts:  623
Denmark

Der står da også out of stock på produktsiden, så vidt jeg kan se.

På kategorisiden vises der mange produkter samlet, og der er derfor ikke plads til lige så mange informationer. Dig eller din webdesigner har så valgt at udelade lagerinformationen her, men det må I jo så tilføje til skabelonen hvis du gerne vil have det. Lagerinfo er heller ikke med i produktlisterne i Magentos standardtema.

Magento Community
Magento Community

Organicdreams
Member

Total Posts:  41
Paris

Hej, du har ret, det staar der ved selve produktet. Tak for dit svar.
mvh anders

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top