Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Hvorfor vises “Dette er en demoshop” ikke i frontend’en, når det vises i backend’en? 

evani.dk
Jr. Member

Total Posts:  10
Haderslev, Denmark

Jeg er ved at etablere end Magento shop. Da jeg ikke har Ã¥bnet den for offentligheden endnu, sÃ¥ vil jeg gerne, at der bliver vist “Dette er en demoshop. Ordrer afgivet igennem denne shop vil ikke blive gennemført.”. Jeg har aktiveret funktionen under System - Konfiguration - Generelt - Design - Html head - Display demo store notice, men det orange banner bliver kun vist i backend’en og ikke i frontend’en. Er der nogen, som kan hjælpe mig med dette spørgsmÃ¥l?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

kan du ikke smide et link så kan jeg da lige tjekke.

Men det kan måske være at du skal opdater cache. System->cache managment-> opdatere cache.

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

evani.dk - 10 August 2009 07:11 AM

Jeg er ved at etablere end Magento shop. Da jeg ikke har Ã¥bnet den for offentligheden endnu, sÃ¥ vil jeg gerne, at der bliver vist “Dette er en demoshop. Ordrer afgivet igennem denne shop vil ikke blive gennemført.”. Jeg har aktiveret funktionen under System - Konfiguration - Generelt - Design - Html head - Display demo store notice, men det orange banner bliver kun vist i backend’en og ikke i frontend’en. Er der nogen, som kan hjælpe mig med dette spørgsmÃ¥l?

Man skal lige tilføje det til headeren for din template:
http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/17878/

Magento Community
Magento Community

evani.dk
Jr. Member

Total Posts:  10
Haderslev, Denmark

Tak for hjælpen Power Hosting. Nu bliver “demo store” vist pÃ¥ evani.dk, som jeg gerne vil have det.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top