Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Lagerstyring af samme produkt i forskellige størrelser

MikkelV
Jr. Member

Total Posts:  11

Hej

Jeg har et problem med at styre antallet af størrelser man har på lager af et oprettet produkt. Jeg håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Dette har jeg gjort:

i admin har jeg fx oprettet en BH som jeg kalder: antoinette sort

i admin, under tilpasnings-muligheder har jeg lavet nogle dropdowns muligheder med størrelserne. En med skålstørrelse og en med omkreds i cm.

Mit spørgsmål er:
Hvordan fÃ¥r jeg angivet at jeg har fx 2 stk pÃ¥ lager af en E skÃ¥l i omkreds 70 cm, og 3 stk af ....... Uden at jeg skal have oprettet et produkt med det samme billede i forskellige str. Jeg kan se i admin nÃ¥r man opretter et produkt, er der under “lager” mulighed for at indtaste ét antal, men dette er jo kun pÃ¥ overordnet niveau for produkt modellen og ikke for de enkelte størrelser.

Hvordan kan jeg ellers styre hvad der er på lager i de forskellige str.

På forhånd tak

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

Hver enkelt størelse eller farve skal oprettes som et seperat produkt med unikt produktnummer. De skal markeres som værende usynlige. Derefter opretter du et “configurable product” som samler dem.

http://www.magentocommerce.com/wiki/how-to/how_can_i_easily_create_a_configurable_product

Magento Community
Magento Community

MikkelV
Jr. Member

Total Posts:  11

Hej Torben

Tak for hjælpen. Det ser ud til at være det jeg har brug for, så nu er jeg i fuld gang med at oprette produkter grin

mvh

Mikkel

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top