Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Vraag over BTW

generalbongo
Member

Total Posts:  75

Ik heb gisteren de btw geconfigged en alles schijnt mooi te werken zoals het systeem zegt dat het zou werken maar....

Ik geef bij mijn producten mijn prijzen in als zijnde prijs inc. BTW

Deze prijs vormt dan ook in mijn winkelkarretje het subtotaal en nadien wordt er nog eens 21% btw bijgeteld.

Dat is niet wat ik wil, ik wil dat de btw die getoond wordt het btw bedrag is dat al in mijn originele prijs zit.

Je zou dan in de config iets moeten ingeven als zijnde btw tarief is -21% maar dat werkt niet.

Als dit niet kan zal ik genoodzaakt zijn om de btw functie niet te gebruiken want ik heb geen zin om mijn prijzen eerst allemaal zonder btw te gaan berekenen en ze dan zo op mijn site te zetten (is trouwens ook niet netjes)

Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

Groeten

Bongo

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Goedkoopste Webshop
Sr. Member

Total Posts:  228
Netherlands

Je kan gewoon je prijzen gebruiken zoals ze zijn.Dan geef je in admin aan of je prijzen in de database incl of excl btw hebt ingevoerd.
Dan geef je ook nog aan of je op de site wilt laten zien aan de klanten hoeveel de btw is.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top