Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Prijs van extra opties wordt niet meegenomen

goretex
Jr. Member

Total Posts:  17

Hallo allemaal,

Sinds kort werk ik met de simple configurable products plugin.
Deze werkt helemaal super en ik ben er enorm over te spreken.
Echter kwam ik er vanavond achter dat er iets nog niet helemaal niet lekker werkt.

Ik maak dus een configurable product aan, daar zet ik een aantal eigen opties bij, sommige opties hierin geven aan dat er een bedrag bijgeteld moet worden, deze geeft ie ook aan onder aan.

Echter wanneer ik deze dan in de winkelwagen plaats staat de originele prijs daar weer en is er ook geen optie aan gegeven.
De simple products die onder het configurable product hangen hebben allemaal dezelfde prijs.

Zit het in het feit dat deze plugin de prijzen overneemt van het simple product? Ook al wordt er een extra prijs opgegeven bij eigen opties?

Voor een voorbeeld.... klik even hier:
Hel remleidingen

Alvast bedankt.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

fragilem17
Member

Total Posts:  56

Hoi,

Ik had hetzelfde probleem met een vorige versie van magento - de versie voor 1.3.0. dit met bundled products met custom options. de prijs van de custom options werd er niet bijgeteld eens in de cart.

sinds 1.3.0 is dit probleem van de baan bij mij.

ik gebruik niet de plugin.. welke meerwaarde geeft de plugin ten opzichte van bundled products?

succes ermee!

Magento Community
Magento Community

goretex
Jr. Member

Total Posts:  17

De plugin laat het toe om producten te filteren naar eerder opgegeven simple products.
Wanneer er gekozen wordt voor een bepaald merk, kan er bij de volgende keuze alleen gekozen worden uit types dat voorkomt bij dat merk enz enz.....

Ik meen dat dit niet mogelijk is met bundled products.

Zelf draai ik op 1.3.2.2 dus, dit zou het probleem niet moeten zijn.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top