Magento Forum

Advies keuze Magento partner

Franklin S
Jr. Member

Total Posts:  8

Hallo forumleden,

wij overwegen een nieuwe shop te laten bouwen in Magento. Het budget ligt rond de 20k en het ontwerp is nog grotendeels vrij. Dagelijks hebben we rond de 100 orders die we zelf versturen. Er zijn de nodige Magento partners in Nederland en ik heb in het verleden al eens kennis gemaakt met XIB en Madia.

Welke Magento Partner heb je gekozen?
Waarom heb je voor deze Magento Partner gekozen? Op prijs of op kwaliteit?
Hoe was je ervaring met deze Magento partner
Hebben ze snel opgeleverd ?
Wat voor cijfer geef je ze?

Hartelijke groet,
Franklin

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Heb je het dan over puur design of custom development van de architectuur?

M.a.w. wat zoek je zelf in een partner, wat wil je hun laten doen?

Magento Community
Magento Community

Franklin S
Jr. Member

J.T. - 03 August 2009 12:47 AM

Heb je het dan over puur design of custom development van de architectuur?

M.a.w. wat zoek je zelf in een partner, wat wil je hun laten doen?

- Hosting en installatie van Magento
- Configuratie van Magento
- Grafisch design van shop
- Verdere implementatie en optimalisatie

Magento Community
Magento Community

bobmats
Jr. Member

Total Posts:  30

Bij vivendo kun je ook aardig wat geld kwijt. Werken met rackspace voor hosting, goede partij maar je betaald wel de hoofdprijs.

voor een server kun je bijv ook kijken bij http://www.xlshosting.nl die bieden vps aan, hoewel je kan bij hun ook een dedicated afnemen. Je gegevens staan op een san, dus als je server eruit vliegt om welke reden dan ook start men meteen via een andere server.

byte.nl heeft mangeot hosting via een cluster, werkt ook mooi snel en betrouwbaar.

site bouwen kun je bij vivendo en ook andere bedrijven die je zelf genoemd hebt. Sommige van deze bedrijven laten hun sites weer in azie of oostblok landen bouwen.

ik ben net gestart met: http://asia-connect.com.vn die hebben schijnbaar al wat ervaring met magento en schrijven ook plugins, templates enz. Kosten liggen daar stukken lager als in nederland.

Vraag is hoeveel wil je zelf doen.

Heb je genoeg budget en wil je nergens naar omkijken videndo of je andere aanbieders zijn dan een optie. Je betaald dan wel stukken meer.

Magento Community
Magento Community

Franklin S
Jr. Member

Dank je wel voor je inbreng. Intussen heb ik mijn keuze al gemaakt en heb ik zelf een programmeur in de hand genomen. Hij is nu full-time bezig met het project en heeft erg veel kennis van Magento. De hosting heb ik uitbesteed.

Vivendo viel overigens meteen af. Ik heb een aantal mensen benaderd die hun site via Vivendo hebben laten ontwikkelen en ik heb behoorlijk wat ontevreden reacties gehoord. Jammer want hilversum was wel mooi dichtbij geweest.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top