Magento Forum

Lege pagina bij Frontend en Backend na installatie

Beaustralia
Jr. Member

Total Posts:  3

Ik krijg steeds na, klaarblijkelijk een succesvolle, installatie van Magento een lege pagina op de Frontend te zien en ook bij Backend na inloggen (ik kan dus wel inloggen). Kan ook een ander passwd aanvragen bij de Backend.

Ik heb inmiddels meerdere keren magento geinstalleerd, zowel versie magento-1.3.2.2 als nu magento-1.3.2.3, en zowel de volledige download als de downloader versie. Maar probleem blijft bestaan.

Heeft iemand een idee?
De hosted server waarop ik het installeer voldoet volgens de “magento-check.php” en alle File permissions staan ook goed.

Iemand ervaring met dit probleem?

Dank!

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Wat zegt je apache/php access/error log?

De Mage check laat niet alle vereisten zien dus mogelijk dat je systeem toch niet helemaal aan alles voldoet. Het eerste gedeelte van je php info output zou helpen.

Klinkt het meest alsof je htaccess problemen hebt. Check of je allowoverride wel on is in je virtual host definities.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Voor de rest…

Na de phpinfo gezien te hebben via PM, lijkt het erop dat het komt doordat PHP maar 8MB geheugen mag gebruiken van je php.ini terwijl de systeemvereisten 32mb voorschrijven.

Magento Community
Magento Community

Beaustralia
Jr. Member

Total Posts:  3

Het blijkt inderdaad die Memeory_Limit te zijn. Hij stond op 8Mb, en is eerst op 16MB gezet. Toen deed de website het al. Na wat heen en weer gemail heeft mijn hosting partij hem met ‘hoge uitzondering’ op 32 Mb gezet.
Ik ga nu de website geheel opnieuw installeren om er zeker van te zijn dat de installatie inderdaad goed gaat.

Dank voor alle hulp, zowel hier op het forum als via de e-mail!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
    Back to top