Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Het drama Magento, wie red me? 

1XL-design
Member

Total Posts:  47
Ibiza

Na jarenlang Oscommerce te hebben gebruikt werd het eens tijd voor wat nieuws: Magento.

Op het gemak eerst documentatie gelezen, software geïnstalleerd en een tijdje georiënteerd met de core software zonder eigen database en toegevoegde modules.
Nadat ik enogzins thuis was in het pakket, wat even wennen was na 10 jaar Oscommerce, heb ik de database gemigreerd en wat modules toegevoegd (lightbox, NL taal, ideal van Mollie, Bank pre-payment en rembours betalingen).
Nu lopen we al bijna twee weken aan tegen een vreemde fout; bij het uitchecken krijg ik bij de allerlaatste aktie een java pop-up met de melding ‘undefined’.
Vooropgesteld dat dit natuurlijk een belachelijke foutmelding is, zie ik op de fora dat dit kennelijk nogal eens voorkomt bij Magento.
De aangedragen oplossingen zijn zo mogelijk nog belachelijker, php.ini aanpassingen en andere server gerelateerde oplossingen die helaas geen van allen mochten baten.
Vanlieverlee is de lol van Magento er van af, nog vóór er 1 product mee is verkocht.
Ik ben in het bezit van 2 goedlopende webshops en wil graag Magento gaan gebruiken, maar zolang de fout bestaat kan ik niet overstappen. Iemand een idee? Suggestie?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Goedkoopste Webshop
Sr. Member

Total Posts:  228
Netherlands

Waarschijnlijk heeft dit te maken met een betaalmodule.
Zelf ook een soortgelijke melding gehad.
Heb het toen opgelost door alles opnieuw te installeren en in te voeren.
Gegevens dan van de betaalmodule

Magento Community
Magento Community

Danny88
Jr. Member

Total Posts:  3

Het probleem lag bij mij ook bij de betalingsmodule, na een reinstall werkte het weer naar behoren.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top