Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Prinetti Magentoon? 

nurkkis
Jr. Member

Total Posts:  5

Tervehdys!

Onko liitännäistä postin prinettiin olemassa? ja mitäköhän maksaisi kys. palikka?

t.
Klaus

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Lemonline
Jr. Member

Total Posts:  19
Jyväskylä, Finland

Terve,

Vielä ei ainakaan minun tiedossani ole Prinetti-moduulia. Palikan toteutus tulee maksamaan, koska pelkästään testaus Itellan kanssa maksaa n. 1000 €.

Jos kiinnostuneita löytyy useampia, kuluja saadaan jaettua niin ettei yhden tarvitse maksaa koko summaa. Jos olet kiinnostunut osallistumaan Prinetti-moduulin kustannuksiin, vastaa tähän viestiketjuun. Voitte laittaa myös yksityisviestiä minulle.

Magento Community
Magento Community

Mika Myller
Jr. Member

Total Posts:  3
Oulu

Hei,

Meillä on tuo palikka saatavilla ensi viikon(vko 39, 2009) loppupuolella kunhan saadaan Itellan kanssa viimeisetkin testaukset tehtyä.

Jos palikka kiinnostaa omaan verkkokauppaan niin minut saa kiinni sähköpostilla mika.myller@faarao.fi ja puhelimella +358 10 3962902

Magento Community
Magento Community

Suomen Uintikauppa Oy
Jr. Member

Total Posts:  4

Lemonline - 27 July 2009 04:19 AM

Terve,

Vielä ei ainakaan minun tiedossani ole Prinetti-moduulia. Palikan toteutus tulee maksamaan, koska pelkästään testaus Itellan kanssa maksaa n. 1000 €.

Jos kiinnostuneita löytyy useampia, kuluja saadaan jaettua niin ettei yhden tarvitse maksaa koko summaa. Jos olet kiinnostunut osallistumaan Prinetti-moduulin kustannuksiin, vastaa tähän viestiketjuun. Voitte laittaa myös yksityisviestiä minulle.

Tuo 1000 e testausmaksu taita olla uutta Itellan hinnastoa.wink Me saatiin Itellan yhteyshenkilöltä Prinetin rajapintakuvaus ja siihen puuhasteltiin “mokkula”. Ja kun saatiin toimivaksi, niin tämä siirrettiin tuotantoversioon. Tämä ei maksanut muuta kuin koodaus ajan.

Magento Community
Magento Community

Lemonline
Jr. Member

Total Posts:  19
Jyväskylä, Finland

Prinetti Connector -lisäosa löytyy nyt Magento Connectista osoitteesta http://www.magentocommerce.com/extension/2497
ja suoraan verkkokaupastamme http://www.lemonline.fi/

Osoitekorttien tulostuksen lisäksi Prinetti Connector lisää Itellan toimitustavat ja postiennakkomaksutavan Magento-kauppaasi.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top