Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Vise en leveringstid for ikke lager vare i frontend

Compuland
Guru

Total Posts:  374
Denmark

Kan man ikke få lavet så man kan vise kunden en forventet leveringstid på ikke lager vare?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

Compuland - 18 July 2009 08:56 PM

Kan man ikke få lavet så man kan vise kunden en forventet leveringstid på ikke lager vare?

Alting kan lade sig gøre. Hvor har du forventet-leveringstid-dataene ?

Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Denmark

Øhh ja den har jeg/ får jeg i cvs fil fra leverandør. Men dette hænger lidt sammen med andet spørgsmål om at give kunden muligheden for at bestille ikke lager vare. Hvilket jeg ikke kan få shoppen til. surt.

Magento Community
Magento Community

Thomas_VJ
Member

Total Posts:  61

Du skal ind under lager for det enkelte produkt og tillade Antal under nul i “Restordrer” dropdown-boksen.

Magento Community
Magento Community

Compuland
Guru

Denmark

Thomas_VJ - 20 July 2009 01:27 AM

Du skal ind under lager for det enkelte produkt og tillade Antal under nul i “Restordrer” dropdown-boksen.

Har jeg prøvet Thomas VJ. Uden effekt. Varen forbliver som værende ikke på lager. Vil godt have det så kunden kan se at varen ikke er på lager, men at de har muligheden for at bestille. Også derfor det vil være en fordel at få vist en leveringstid.

En løsning kunne være, jeg har fået lavet det sådan at den viser stk antal på lager i frontend. Så kunne man fjerne det viste. Status: på lager / Ikke på lager. Men kan ikke finde et sted hvor jeg bestemmer om det bilver vist eller ej.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top