Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Betaalmethodes worden niet weergegeven na een correcte installatie…

Fera
Jr. Member

Total Posts:  24

Ik heb in een nieuwe magento installatie een aantal modules geinstalleerd die prima werken, maar nu installeerde ik twee betaalmethodes (Cash on Delivery en iDEAL). Beide methodes verschijnen niet in de lijst met betaalmethodes.

Dit heb ik al vaker gedaan en nooit problemen mee gehad. Ik had vooraf handmatig 500 artikelen in de winkel ingevoerd, configurable products met opties. Dit wil ik absoluut niet kwijt raken en die exporteeroptie is echt zo slecht dat ik daar niet aan wil beginnen

Wat kan ik mogelijk verkeerde hebben gedaan deze keer of waar moet ik de fout zoeken?

M’n panty trekt gewoon scheef van de ongeloofelijke vreemde dingen die onverklaabaar steeds weer met magento gebruiken, steeds weer nieuwe fouten. Ik ben geneigd virtuemart ofzo te gaan gebruiken. Zelfs osCommerce is makkelijker hanteerbaar omdat die code veel makkelijker te ontleden is.. Ik heb nu een klant die niet verder kan iomdat ik niet eens een stomme betaaloptie geinstalleerd krijg maar dit al veel vaker heb gedaan :|

Help :$

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Moderator

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Als je per se dinge nniet wil kwijtraken maar wel “risicovolle” aanpassingen wilt maken, zorg dan iig dat je voor elke aanpassing / module-installatie een volledige back-up (files en DB) maakt en goed opslaat. Dan kun je in ieder geval terug naar wat er werkte voor de laatste aanpassing.

Je zegt dat ze niet in “de” lijst verschijnen. Bedoel je dan front-end of admin back-end? Zijn ze bijvoorbeeld wel enabled? Zie je ze uberhaupt in de app/code folder?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top