Magento Forum

XML-feed

Fremo
Jr. Member

Total Posts:  19

Hallo,

Weet iemand of er inmiddels een goed werkende extensie is waarmee ik de xml-feed van de produkten in Magento kan zetten?
Heb wel gezien dat er iets is van Magdeveloper, maar de reacties houden op een gegeven moment op, dus weet eigenlijk niet of dit wel een werkende extensie is, aangezien er geen reviews over bestaan.

Een andere optie is om de xml-feed weer om te zetten naar een csv-bestand, maar zou niet weten hoe dat in zijn werk gaat.

Ben benieuwd naar de reacties

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Fremo
Jr. Member

Hallo iedereen,

Even een update.
Ik heb gesproken met de ontwikkelaars van de csv-import naar Magento.

Zij zijn er in geslaagd om het ook mogelijk te maken voor XML-feeds.
datgene wat tot nu toe nog niet mogelijk was, is zeer binnenkort voor iedereen beschikbaar!

Dus binnenkort kunnen ook XML produkt feeds direct via een speciale extensie in Magento ingelezen worden!!!

Magento Community
Magento Community

MarcelP102
Member

Total Posts:  55

Ok klinkt intressant voor ander projectje waarmee ik bezig ben, keep us op-to-date! smile

Magento Community
Magento Community

Fremo
Jr. Member

No Problem,

Het is dus geen ontwikkeling van mij, maar van een (Nederlands!) bedrijf, wat reeds een unieke extensie heeft gemaakt waarmee een willekeurig csv-file wordt omgezet naar een goed import naar magento.
En nu staat dus ook de XML-feed op stapel van hetzelfde bedrijf. Ik krijg binnenkort screenshots, zal ze dan wel plaatsen

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top