Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Integration mellem Magento og C5 light

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

Jeg har et projekt hvor jeg skal integrere Magento med C5 light, så jeg vil lige høre om der er nogen der har erfaring med det?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Kammalou
Sr. Member

Total Posts:  285
Denmark

Vi har noget erfaring med integration til e-Conomic.

Kunne forestille mig de samme “hooks” skal implementeres for en integration til C5. ERP’ens api er blot variablen.

er det 2 way integration, eller bare 1. Way ?

Skal du have noget middleware ind over ?

Magento Community
Magento Community

Torben
Sr. Member

Total Posts:  149

Hej Niels

C5 light er et offline system uden mulighed for direkte integration. På Magento-siden forestller jeg mig udtræk af faktura- og lagerdata med API som så skal importeres til C5 på daglig eller ugenlig basis. Mit problem er at jeg ingen erfaring har med C5.

Magento Community
Magento Community

Kammalou
Sr. Member

Total Posts:  285
Denmark

Hvis nu du skriver en service/app/client på din C5 Application der bruger Soap/wdsl RPC-XML i Magento. Som så trækker data derfra ?

Men det kræver jo selvfølgelig også C5 Erfaring.... grin

Om du ville være interesseret i en fælles løsning har jeg helt sikkert nogle resourcer i mit netværk der kan bidrage til en løsning. ?

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top