Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Foutmelding bij Simple configurable products

goretex
Jr. Member

Total Posts:  17

Hallo allemaal,

na een poosje met Magento te worstelen kan ik de weg daar zo’n beetje wel vinden.
Echter stuit ik nog wel tegen een probleempje aan.

Nadat de extensie ‘simple configurable product’ heb toegevoegd krijg ik een foutmelding wanneer ik simple products wil bekijken of bewerken. Dit geldt zowel voor de backend als het frontend.

Error 500Internal server error
Er is een fout op de server opgetreden
Reden van deze fout is vaak:

De map waarin het PHP script is geplaatst heeft alle rechten toegekend gekregenPHP weigert uit te voeren als de map waarin het bestand staat alle rechten toegewezen heeft gekregenDe map mag maximaal de rwxrwxr.(775rechten hebben
Het PHP script zelf heeft te veel rechten toegewezen gekregenDe rechten voor een PHP script mag maximaal rw.rw.r.. (664zijn.

het is een rechten probleem, maar ik heb geen idee welke map of bestand ineens teveel rechten gekregen heeft… iemand een idee hoe deze foutmelding te voorkomen is?

Alvast bedankt

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top