Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

cURL niet ondersteund

hawacht
Jr. Member

Total Posts:  5

De bestanden uit de zip-file heb ik geupload naar de server van Mijndomein. Echter Magento kan niet geïnstalleerd worden, omdat cURL door Mijndomein niet ondersteund wordt (is zeer hackergevoelig). Heeft iemand een idee hoe ik dit op kan lossen?
Anders vrees ik dat dit voor mij einde Magento is en dat zou ik erg jammer vinden.

Hans

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Met een goede host is cURL geen probleem. Als je dat al niet hebt zul je waarschijnlijk tegen nog meer problemen oplopen.

Dus de oplossing is:

- Verander van host, of;

- Installeer/enable cURL, of;

- Hack Magento en haal alle cURL vereisten eruit en vervang met een alternatief, of;

- Idd zoek wat anders dan Magento.

Magento Community
Magento Community

hydra
Guru

Total Posts:  378
Amsterdam

Hoi,
What he said wink

Wat pas echt hacker gevoelig is, is een paar honderd man op 1 server zetten.
Dit zul je vooral aantreffen bij de zg ‘goedkope’ hosters.
Als je evt op zoek gaat naar een ander hosting aanbieder kun je het beste letten op compatibiliteit met Magento en niet zo zeer op de prijs.
.

Magento Community
Magento Community

Pepijn
Jr. Member

Total Posts:  1

Hans,
Ik heb precies hetzelfde probleem bij het hostingbedrijf wat jij ook noemde.
Vandaag ontving ik antwoord dat zij dat cURL idd vanwege veiligheid niet kunnen activeren.

Heb jij inmiddels al een alternatieve oplossing gevonden?
Ben heel erg benieuwd, anders moet ik naar een andere oplossing zoeken buiten Magento
, wat ik heel jammer zou vinden.

Alvast bedankt
Pepijn

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top