Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Bargento NL in Juli? 

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Gezien de relatieve drukte hier in de NL fora en de uiteenlopende achtergronden van iedereen hier wou ik ff polsen of er animo is voor een informele meet-up. Het BarX principe is populair in vele landen dus misschien kunnen ook wij onze voordeel er mee doen door wat te netwerken en van elkaar te leren.

Ik ben zelf tussen 3-12 een dikke week in het Noorden van NL (zit normaliter in Londen).

Waar zijn jullie zoal gevestigd, waar zou je evt. wel willen meeten en hebben jullie er uberhaupt oren naar?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

MarcelP102
Member

Total Posts:  55

Ik heb er wel oren na smile ik was laatst ook naar een Joomla dag in Nederland geweest (joomladays), erg veel van geleerd.
Ik weet niet of je het zelf wil gaan organiseren, maar misschien is het wat om eens met Guido Jansen van http://www.dutchopensource.org/ te praten, hij was namelijk de organisator van Joomladays en volgens mij is hij ook actief met magento.

Ik zelf kom uit Veenendaal, lekker centraal in NL dus de locatie maakt mij niet uit.

EDIT: ik heb trouwens maar tot eind juli tijd voor een meeting, ben daarna er namelijk maand tussenuit.

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

London-ish, UK

Ik hoor net dat m’n moeder d’r achilles afgescheurd heeft en dat ik maar beter een week rolstoeldienst kan doen :(

Magento Community
Magento Community

MarcelP102
Member

Total Posts:  55

Dat is spijtig, maar ik denk dat juli toch kortdag is om alles te regelen etc. Ook val de replay hier een beetje tegen, ik had verwacht dat er meer geintresseerde zouden zijn.

Magento Community
Magento Community

Webtailor Mallorca
Jr. Member

Total Posts:  28
Hasselt/Palma de Mallorca

Hola J.T.

Wat is het barx principe?
Ik heb me suf gezocht op google en weet nu waar Anita en Lola werken, maar dat bedoel je warschijnlijk niet.

Mij lijkt het ook interresant om met nederlandse collega’s eens samen te komen en ideeen en tips uit te wisselen over magento.
Pendel zelf heen en weer tussen Mallorca en Hasselt (BE) maar ergens een meeting houden in NL is voor mij geen probleem.

Greets Maurits

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

London-ish, UK

Komt van BarCamp: http://en.wikipedia.org/wiki/BarCamp Beetje Open Soure meeten, user generated / crowdsourced.

Mallorca is misschien niet zo’n slechte locatie!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top