Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Hvad er jeres indtryk? 

Niklas Stephenson
Member

Total Posts:  62
Mejlgade 51A, Århus C

Nu har vi efterhånden haft Magento i hænderne noget tid, hvad er jeres indtryk?

Jeg syntes selv det ser rigtig lovende ud! Jeg arbejder til hverdag en del med Dandomain og indtil videre kan dandomain godt pakke sammen og gå hjem! Magento virker væsentligt mere moderne og fleksibelt.

Hvad siger i?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Phliplip
Member

Total Posts:  46
Copenhagen, Denmark

Jeg har ikke fået rodet afsindigt meget med det, men det ser sq rigtigt lækkert ud! Har ikke fået sat mig ind i hvordan man ændrer design og moduler.

Men tror det bliver rigtigt godt!

Nogen der ved om der er planer om en “contributions” side alá osCommerce? Eller hvordan man kan udvikle nye moduler/tilføjelser!

Magento Community
Magento Community

Niklas Stephenson
Member

Total Posts:  62
Mejlgade 51A, Århus C

Jeg mener jeg så en forum post et sted om nettop dette. Mener der skulle komme noget så snart beta 2 kommer, der skulle APIen nemlig være færdig.

Jeg glæder mig virkelig til en stabel udgivelse og håber virkelig at denne shop bliver stor!

Jeg afventer dog stadig noget info om hvordan man opsætter til gateways osv.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top