Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Page 1 of 2
ePay 2.0.1.0 udgivet. STABLE

powerhosting.dk
Guru

Total Posts:  549

ePay har udgivet deres Betalingsmodul i ver. 2.0.1.0
Og kalder der hermed for Stable.

Kan vi samle alle issues omkring modulet her? jeg vil forsøge at samle op på ændringerne siden dette post: ePay2.0.0.5 -Fejl, mangler og nicetohaves

Alt input er meget værdsat.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

botc
Member

Total Posts:  43

Jeg ved ikke helt hvilken version jeg bruger, men nÃ¥r jeg kører den som relay sÃ¥ kan man ikke betale med edankort, kun dankort…

Jeg betaler jo ellers for dem begge, og bruger jeg standard vinduet så er de der begge.

Nogen der ved om jeg har glemt en konfiguration eller hvorfor virker det ikke?

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

botc - 01 July 2009 12:35 AM

Jeg ved ikke helt hvilken version jeg bruger, men nÃ¥r jeg kører den som relay sÃ¥ kan man ikke betale med edankort, kun dankort…

Jeg betaler jo ellers for dem begge, og bruger jeg standard vinduet så er de der begge.

Nogen der ved om jeg har glemt en konfiguration eller hvorfor virker det ikke?

Er det eDankort logo´et du mangler på det integrerede betalingsvindue ?

Magento Community
Magento Community

botc
Member

eDankort logoet er der under checkout, (bare billedet) men i betalingsvinduet kan man kun indtaste sine dankort-info. Man kan ikke trykke eller på anden vis vælge eDankortet.

Er det meningen at man under checkout vælger betalingsmiddelt? f.eks. via valg box vælg dankort eller eDankort?

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

botc - 01 July 2009 02:53 AM

eDankort logoet er der under checkout, (bare billedet) men i betalingsvinduet kan man kun indtaste sine dankort-info. Man kan ikke trykke eller på anden vis vælge eDankortet.

Er det meningen at man under checkout vælger betalingsmiddelt? f.eks. via valg box vælg dankort eller eDankort?

Og du anvender ePay´s integrerede betalingsvindue ?  -Ikke pop-up ?

Se evt posts omkring kortvælger:  http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/37449/

Magento Community
Magento Community

Thomas_VJ
Member

Total Posts:  61

Jeg gentager lige et par issues som er MEGET vigtige for mig:

- Gør det muligt at bonne betalingsgebyrer videre til kunden når den integrerede betalingsformular benyttes!

- Gør det muligt at benytte den integrerede betalingsfomular på en SSL-krypteret side.

Magento Community
Magento Community

Thomas_VJ
Member

powerhosting.dk - 01 July 2009 10:56 PM

botc - 01 July 2009 02:53 AM

Og du anvender ePay´s integrerede betalingsvindue ?  -Ikke pop-up ?

Se evt posts omkring kortvælger:  http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/37449/

Det er rigtig nok. I den integrerede løsning vælger man ikke hvilket kort man vil benytte. Man taster bare kortdata ind, og så klarer systemet resten. Jeg kan heller ikke lige gennemskue hvordan man så betaler med e-dankort i den integrerede løsning (?)

Magento Community
Magento Community

Mads Nielsen
Jr. Member

Total Posts:  1

Hep.

Hermed 2 forslag til epaymodulet, som vil gøre vores hverdag lettere:

* Mulighed for capture afhængig af ordrestatus, således af en betaling automatisk kan trækkes når en ordre er afsendt.
* Mulighed for credit ved oprettelse af en kredit nota, således at kunden automatisk kan få pengene tilbage når en kredit nota oprettes.

Kritik modtages gerne.

Magento Community
Magento Community

botc
Member

Jeg “løste” sÃ¥ mit problem ved at vælge standardvinduet - i samme vindue. SÃ¥ kan kunden vælge den betalingsform de ønsker. Det er dog langt fra pænt, at brugeren nÃ¥r at se “min” betalingside - for sÃ¥ efter 1-2 sekunder at bliver redirectet til betalingsvinduet. Hvis man kunne lave en lille boks der sagde “Du overføres nu til en sikker betaling...” eller lign. ville det være en holdbar løsning for mig.

Magento Community
Magento Community

powerhosting.dk
Guru

botc - 09 July 2009 12:00 AM

Jeg “løste” sÃ¥ mit problem ved at vælge standardvinduet - i samme vindue. SÃ¥ kan kunden vælge den betalingsform de ønsker. Det er dog langt fra pænt, at brugeren nÃ¥r at se “min” betalingside - for sÃ¥ efter 1-2 sekunder at bliver redirectet til betalingsvinduet. Hvis man kunne lave en lille boks der sagde “Du overføres nu til en sikker betaling...” eller lign. ville det være en holdbar løsning for mig.

Jeg ved at der arbejdes med en automatisk “kortvælger” løsning i det integrerede vindue ogsÃ¥.

Det bliver desværre først en realitet efter ferien oplyser ePay.

Magento Community
Magento Community

Senetor
Sr. Member

Total Posts:  259
Denmark

Har fundet et par fejl..

Folk der bruger den nye safari 4 ( alle mac brugere ) vil køre betalings processen igennem som alle andre, betalingen bliver registreret og modtager ingen betræftelses mail, samt varene bliver ikke fjernet fra indkøbskurven!

Sprogfejl med hensyn til Æ Ø Å

Et hurtigt fix med hensyn til safari ville være rigtig dejligt.

Magento Community
Magento Community

Thomas_VJ
Member

Har lige testet med en Safari 4.0.2 på Windows Vista, og der går ordren igennem på helt normal vis. Har du specifikt testet på en Mac?

Magento Community
Magento Community

Senetor
Sr. Member

Denmark

Jeg har lige rettet lidt i beskrivelsen… jeps jeg tester pÃ¥ mac OS-X

Magento Community
Magento Community

Thomas_VJ
Member

Hvis du sender mig shop adressen på en PM, så skal jeg da hurtigt teste for dig om det også er gældende for Safari på Windows.

Magento Community
Magento Community

Senetor
Sr. Member

Denmark

Det flinkt af dig, men tester den senere i aften eller i morgen pÃ¥ windows… smile

Magento Community
Magento Community

Senetor
Sr. Member

Denmark

Kunne være rart med et tiltag i modulet…

Under checkout i Magento kunne det være rigtig effektivt hvis modulet selv kunne sætte de PBS kort afgifter der er på kortkøb, disse afgifter skulle nævnes under checkout. Samt det ville være lækkert samtidigt at kunne sende den afgift med på ordrerbekræftelser osv. dvs så den bliver som en del af regningen.

Du er som shop ejer nu nødt til altid selv at betale for kortafgifter..

Fordi det bliver ikke vist pÃ¥ siden eller gjort opmærksom pÃ¥ det under checkout hvor kunden i sidste fase godkender sin ordrer - inden man ryger videre til betalingen. Det er ikke sÃ¥ smart da et “pludseligt” gebyr for mange til sÃ¥ at smide indkøbskurven væk og annullere ordren - ikke sÃ¥ hensigtsmæssigt kan man sige..

Som det er nu - hvis du tager kortgebyr, gør også at du IKKE kan blive e-mærket, og hvis du er blevet e-mærket alligevel ( pga de har sovet lidt derinde ) - kan de tage dit e-mærke fra dig!

andet:
Der er også et par stavefejl i modulet!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 1 of 2