Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Ergänzungen für Deutsche Übersetzung (ab Version 1.3.2.1.1)

7th SENSE new media GmbH
Jr. Member

Total Posts:  25
Reutlingen, Germany

Hallo zusammen,

ich hab keinen entsprechenden Beitrag gefunden, also füge ich hier mal die Änderungen ein, die mir noch aufgefallen sind.

Ausgegangen bin ich von der oben genannten Ãœbersetzungsversion 1.3.2.1.1.

~~~~~~~~~~~~~~~~

Mage_Api.csv

Von
"Select website from map","Website von der Karte auswaählen"
Zu
"Select website from map","Website von der Karte auswählen"

Mage_Checkout.csv

Neu
"Account confirmation is required. Please, check your e-mail for confirmation link. To resend confirmation email please <a href=""%s"">click here</a>.","Eine Bestätigung des Kontos ist erforderlich. Bitte Ã¼berprüfen Sie Ihre e-Mails und klicken Sie auf den Bestätigungslink. Um die Bestätigungsmail erneut zu versenden <a href=""%s"">klicken Sie hier</a>."
"This account is not confirmed. <a href=""%s"">Click here</a> to resend confirmation email."
,"Dieses Benutzerkonto wurde nicht bestätigt. <a href=""%s"">Klicken Sie hier</a>, um die Bestätigungsmail erneut zu versenden."

Mage_Customer.csv

Neu
"Account confirmation is required. Please, check your e-mail for confirmation link. To resend confirmation email please <a href=""%s"">click here</a>.","Eine Bestätigung des Kontos ist erforderlich. Bitte Ã¼berprüfen Sie Ihre e-Mails und klicken Sie auf den Bestätigungslink. Um die Bestätigungsmail erneut zu versenden <a href=""%s"">klicken Sie hier</a>."
"This account is not confirmed. <a href=""%s"">Click here</a> to resend confirmation email."
,"Dieses Benutzerkonto wurde nicht bestätigt. <a href=""%s"">Klicken Sie hier</a>, um die Bestätigungsmail erneut zu versenden."

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gruß
Sebastian

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top