Magento Forum

404 error: Page not found

info32
Jr. Member

Total Posts:  3

Ik heb de instelling gewijzigd van de default webvieuw. Na het saven gelijk de “404 error: Page not found” gekregen. Op zich geen probleem door de instellingen weer te wijzigen. Het probleem is echter dat ik ook niet meer in het “administratie” gedeelte kan komen. Ik krijg namelijk dezelfde “404 error”.

Iemand een idee hoe ik weer in m’n back-end kom?

Groet,

George

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

marcellok
Jr. Member

Total Posts:  1

Hoi,

ik heb hetzelfde. Omdat ik pas begonnen ben met magento heb ik de heleboel verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Tot mijn verbazing kreeg ik bij het openen van de site bij de nieuwe istallatie weer het zelfde. kom er dus niet meer in.
Als ik het opnieuw installeer zal ik het zelfde probleem weer krijgen.
Wat is de oplossing??

Magento Community
Magento Community

info32
Jr. Member

Total Posts:  3

marcellok - 25 June 2009 01:30 AM

Hoi,

ik heb hetzelfde. Omdat ik pas begonnen ben met magento heb ik de heleboel verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Tot mijn verbazing kreeg ik bij het openen van de site bij de nieuwe istallatie weer het zelfde. kom er dus niet meer in.
Als ik het opnieuw installeer zal ik het zelfde probleem weer krijgen.
Wat is de oplossing??

Hoi Marcel,

Heb jij de database ook vernieuwd / back-up van terug gezet? Klinkt mij dus als een database fout omdat ik ook alles heb verwijderd en opnieuw heb geinstalleerd, maar ook de database.

Ik weet niet of je dat kunt proberen. In dat geval zou dan de oplossing zijn om een back-up van de database terug te zetten. je zou met genoeg kennis ook in de database kunnen gaan zoeken.

George

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Om de originele vraag te ‘beantwurdsje’ - alles wat je in de admin kan doen, en dus niet meer kan doen als het stuk is, kun eje alsnog in de database direct doen. Het is vaak ff puzzelen, maar alle settings zitten daar ergens verstopt. Met recente versies van phpMyAdmin kun je in alle tables zoeken bijvoorbeeld.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top