Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

FEDEX/UPS

delsea
Member

Total Posts:  67
The Hague, Holland

Beste Heren (en dames),

Ik zit met een klein probleempje namelijk met het verzenden van fedex en ups, nu is dat niet met de shippers zelf maar met de instellingen in Magento.

Ik heb 2 websites 1) www.miss-salsa.nl(laatste versie magento) en 2)www.allzouk.com (versie 1.2.1) en 1 klantcode voor zowel UPS and Fedex.

Nu heb ik een probleem op www.allzouk.com draait UPS als een zonnetje niets aan de hand. Voer ik dezelfde gegevens in de backend van Miss Salsa krijg ik bij de uitgang de volgende output : This shipping method is currently unavailable. If you would like to ship using this shipping method, please contact us. \o/

Fedex daarintegen werkt op beide sites met de volgende output: This shipping method is currently unavailable. If you would like to ship using this shipping method, please contact us. \o/

dat terwijl er op de fedex config alleen het accountnummer moet worden ingevoerd… en bij ups moet je nog een rits track en trace codes invoeren, wachtwoorden in het systeem en dergelijke. Heeft iemand hier kaas van gegeten? want ik wordt er ondertussen lichtelijk onpasselijk van. Het kost zoveel onnodige kostbare tijd.

Tevens heb ik nog wel een wenslijst wat er aan magento zou kunnen worden aangepast, zoals bij het invoeren (sommige modellen hebben 900 records nodig) dat je atributen tijdens het invoeren kan “vastklikken” zodat er een mindere vorm van rsi ontstaat bij het invoeren. maar misschien is hier al een oplossing voor en zit ik voor niets tegen het invoeren aan te hikken.

groeten
Vanessa

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top