Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Probleem; magento geeft niet alle producten weer na import

rtbweb
Jr. Member

Total Posts:  11

hallo,

ik heb gister 14400 producten toegevoegd via een csv bestand. de producten staan er alleemaal in en worden in het administratie gedeelte keurig weergegeven. maar na het herindexeren geeft hij in fronted lange niet alle producten weer. ook lukt het herindexeren van de catalogus URL herschrijvingen niet.

Nu vraag ik mij af of dit het probleem is, want als ik een product aanklik wat niet wordt weergeven en ik klik op categorie staat hij keurig in de juiste categorie. als ik het vinkje weghaal opsla en daarna weer terug zet en weer opsla en dan vervolgends alles herindexeer (op URL Herschrijving na) staat het product er wel op.

Nu is mijn grote vraag natuurlijk, hoe ga ik dit op lossen. ik heb namelijk geen zin om alle producten te deleten en weer opnieuw toe te voegen. en alles bij langs gaan en op nieuw in juiste categorie zetten is ook niet egt een optie.

Iemand een goed idee?

bij voorbaat dank!

Rik ten Brink

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top