Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Problème d’installation de la v1.3.0.3

j2tdesign
Sr. Member

Total Posts:  208
France

Bonjour,

J’ai essayé d’installer le package de langue, mais il semblerai qu’il soit corrompu… En effet, j’ai le message d’erreur :

ERRORfile C:\xampp\htdocs\magento_tests\downloader\pearlib\download\new\Locale_Mage_community_fr_FR-1.3.0.3\adminhtml\default\default\locale\fr_FR\translate.csv does not exist,
et ceci sur 2 installations de magento distinctes.

J’ai essayé d’installer d’autres modules, et je n’ai eu aucuns problèmes…

Savez vous d’où peu venir le problème?

Bien cordialement,

Jon

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

yanah
Jr. Member

Total Posts:  18

Bonjour,

J’ai le même probleme avec la version 1.3.2.1
voici le message d’erreur

downloader/pearlib/download/new/Locale_Mage_community_fr_FR-1.3.0.3/adminhtml/default/default/locale/fr_FR/translate.csv does not exist

cordialement

Magento Community
Magento Community

Dialoguenet
Jr. Member

Total Posts:  20

J’ai le même problème. Certains semblent avoir trouvé une solution mais ne précise pas la procédure.

Magento Community
Magento Community

Dialoguenet
Jr. Member

Total Posts:  20

J’ai le même problème. Certains semblent avoir trouvé une solution mais ne précise pas la procédure sur ce forum…

http://www.fragento.org/Problemes-d-installation/15472-Impossible-d-installer-la-traduction-Francaise.html

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top