Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

ING ideal basic return url’s

henor
Jr. Member

Total Posts:  1

Hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb de ideal module geinstalleerd en ingesteld in admin. Ik gebruik de basic versie via ING.
Ben nu in de testfase bezig. Ben al zover dat ik de 7 testbedragen aan het testen ben.

Na bevestiging van de bestelling krijgt de klant netjes een bevestiging via e-mail.
Daarna komt de klant bij de ideal betaling. Bij bij de eerste testbetaling komt de melding “success” terug. Dit werkt op zich goed, alleen na deze succesvolle betaling wordt de klant weer teruggestuurd naar de bestelbevestiging en wordt er ook weer een bestelbevestiging naar de klant via mail verstuurd.

Hoe en waar kan ik return’s url’s maken/instellen, die melden dat de betaling is gelukt/mislukt/fout is gegaan?

Dank voor jullie reactie.

Norm

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top