Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Pludselig opstået fejl. Kan ikke tilføje / redigere produkter

QuaneDK
Jr. Member

Total Posts:  1

Hej,

Jeg er ved at blive sindsyg af en fejl der for nyligt er opstået. Den er opstået efter jeg har installeret Quickpays modul, jeg ved dog ikke om det har noget at gøre.

Men, når jeg skal ændre eller tilføje produkter kommer der kun NOGET frem. Se vedhæftede screenshot fra backend.

Det skal siges at efter jeg indstallerede Quickpays modul blev min side HELT blank og jeg fandt frem til at jeg måtte omdøbe /includes/ mappen til /includes.unused/ for det var åbenbart compiling der fuckede op. Den er selvfølgelig stadig omdøbt. (Jeg fulgte denne guide http://kb.magenting.com/content/24/81/en/disable-magento-compiler.html#nobackend)

Håber nogle kan hjælpe!

På forhånd tak.

Mvh Kristian

Image Attachments
screen.png

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top