Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Attributen in filters worden niet geindexeerd. 

Sven42
Jr. Member

Total Posts:  4

Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje. Soms update ik in Magento bijvoorbeeld 2.000 producten tegelijk, maar dan zie ik de wijzigingen niet op de site in de filter. Als ik een product dan opnieuw opsla, ook al wijzig ik niks, is het wel zichtbaar. Dat lijkt op een indexeringsprobleem.
Als ik 200 producten heb geselecteerd en via Acties>Update Attributes selecteer gaat alles wel goed en is het ook direct geindexeerd (en zichtbaar in filter op de site). Als ik er echter 2000 tegelijk doe, of importeer met .csv, zijn de attributen wel gewijzigd maar is het niet zichtbaar op de site. Het lijkt wel of er iets geindexeerd moet worden, maar kan er niet achter komen welke index het is.
Het leek mij dat het zou gaan om de Product Attributen-index, aangezien deze voor de Layered Navigation is, maar als ik die buiten magento om herindexeer, werkt de filter nog steeds niet. Ik zie deze indexen in Magento. Zijn er nog meer?

Product Attributes
Product Prices
Catalog URL Rewrites
Product Flat Data
Category Flat Data
Category Products
Catalog Search Index
Stock Status
Tag Aggregation Data

Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen en dat al mijn filters weer goed functioneren?

Thanks bij voorbaat!
Gr
Sven

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top