Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Page 2 of 3
Gateways

kristian
Jr. Member

Total Posts:  3

Hej

Anders, er der noget nyt omkring projektet? Vi står lige nu og skal vælge mellem magento eller en af de andre commerce løsninger til en af vores kunder, vi vil helst bruge magento men der skal selvfølgelig være en gateway.

Vi er to udviklere og kaster os gerne ind i projektet hvis det kan hjælpe med at speede det hele op.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

anders-1
Member

Total Posts:  58
Århus C

Hej Kristian

Kasper (ham der skal lave gateway’en) har læst pÃ¥ QuickPays dokumentation og regner med at koge noget sammen i weekenden. Om han lige bliver 100% færdig i weekenden kan jeg selvfølgelig ikke garantere, men der i hvert fald noget klar til version 1.0.

Har I planer om at launche en butik med en beta-udgave af Magento?

Magento Community
Magento Community

kristian
Jr. Member

det lyder godt, hvis vi kan hjælpe så sig til, største delen af vores arbejde er i PHP.

Vi vil gerne bruge magento som shop løsning, vi har en kunde der selv fandt frem til magento og bad os se på det, jeg synes shopper har de egenskaber jeg mener den bør have og vi vil gerne bruge den, jeg håber v1 når at blive klar inden vores kunde bliver utålmodig.

Magento Community
Magento Community

anders-1
Member

Århus C

Jeg er overbevist om at Magento skubber OSC af banen! Og mange kunder på andre løsninger vil sikkert også kigge på Magento og savle! grin

Magento Community
Magento Community

anders-1
Member

Århus C

I er da velkomne til at kigge på et WebPack-modul, hvis I keder jer! wink

http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/1003/

Magento Community
Magento Community

Hedegaard
Jr. Member

Total Posts:  4
Girona, Spain

Er der en update på quickpay modulet? Vil det være klar til når Magento udkommer i en production release - evt. nogen man kan kontakte mht. dette ?

Mvh.
Lasse

Magento Community
Magento Community

anders-1
Member

Århus C

Kristian har formentlig overtaget opgaven, da min udvikler mÃ¥tte kaste hÃ¥ndklædet i ringen. QuickPays dokumentation er supergo’, mens Magentos er meget mangelfuld.

Mon ikke Kristian svarer i løbet af de næste par dage - ellers send ham en besked eller e-mail.

Magento Community
Magento Community

kristian
Jr. Member

A11 marketing i Varde er vist ved at være klar med noget, jeg siger til når jeg hører fra dem - regner med det bliver i næste uge.

Magento Community
Magento Community

Tillebeck
Jr. Member

Total Posts:  24

Hej, har lige fundet vej til det danske forum med kun ét mål for øje:
...at finde en god online shop med en fungerende dansk betalingsgateway

Det bliver vel næppe mere specifikt end denne kategori, men jeg synes ikke, at jeg kan læse mig til, om der rent faktisk er en dansk løsning til Magento?

Håber på positiv feedback wink

Hilsen Anders

Magento Community
Magento Community

Niklas Stephenson
Member

Total Posts:  62
Mejlgade 51A, Århus C

Der er ikke en færdig løsning endnu, men ved at der bliver arbejdet rundt om i krogene.

Magento Community
Magento Community

anders-1
Member

Århus C

Kristian. A11. Noget nyt?

Magento Community
Magento Community

Lowkey
Jr. Member

Total Posts:  4

Er det ikke snart ved at være tid til at folk kommer ud af krogene og laver en officiel udmelding?
Det er efterhånden ved at være ret meget oppe over.

Magento Community
Magento Community

Hviid
Jr. Member

Total Posts:  6

Hmm, jeg er helt ny til Magento, men stÃ¥r mÃ¥ske og skal bruge det til en webshop, sÃ¥ ville lurer pÃ¥ at udvikle et betalingsmodul til epay eller fribetaling, men synes jeg har fedtet lidt rundt pÃ¥ siden, og ved ikke hvor jeg finder noget dokumentation omkring det? hjælp…

Tak.

Martin

Magento Community
Magento Community

Niklas Stephenson
Member

Mejlgade 51A, Århus C

Hviid - 02 April 2008 01:47 PM

Hmm, jeg er helt ny til Magento, men stÃ¥r mÃ¥ske og skal bruge det til en webshop, sÃ¥ ville lurer pÃ¥ at udvikle et betalingsmodul til epay eller fribetaling, men synes jeg har fedtet lidt rundt pÃ¥ siden, og ved ikke hvor jeg finder noget dokumentation omkring det? hjælp…

Tak.

Martin

Måske dette kan hjælpe:

http://www.magentocommerce.com/wiki/how-to/create-payment-method-module

Magento Community
Magento Community

Niklas Stephenson
Member

Mejlgade 51A, Århus C

Jeg har netop taget kontakt til epay (http://www.epay.dk) og har en god snak igang med dem omkring udvikling af et betalings modul.
De vil meget gerne stå for udviklingen, dog har de nogle problemer med at få Magento op og køre, dette er jeg igang med at hjælpe dem med.

De vil dog gerne høre om idéer fra forummet til hvordan vi får modulet til at understøtte PCI reglerne, hvis du har sådanne idéer så må du meget gerne sende dem til mig på , så samler jeg dem alle i en mail til e-pay.

Jeg har tidligere arbejdet sammen med e-pay med henblik på at få udviklet et modul til joomla shoppen, og der var de super gode og fik lavet et godt produkt. Ser frem til at få en e-pay løsning til magento da deres produkter er super godt og deres service er i top!

Jeg poster nyt så snart jeg har noget!

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top
Page 2 of 3