Har netop skrevet til Jesper Vels, som nogen af os kender fra det danske Joomla-community. Han har tidligere lavet betalingsmoduler til VirtueMart. Håber at han er med på idéen.
Har netop skrevet til Jesper Vels, som nogen af os kender fra det danske Joomla-community. Han har tidligere lavet betalingsmoduler til VirtueMart. Håber at han er med på idéen.
Hej Anders
jeg hjalp jesper en lille smule i sin tid og jeg tror han er godt træt af betalings gateways:D
Jeg regner med at kontakte quickpay og høre om de vil betale min programør for at kode et modul til deres gateway.
Jeg har kontaktet Epay for at høre om de ville udvikle et betalingsmodul. De var ikke afvisende men var interesseret i om der var en generel interesse for det. Jeg vil derfor opfordre folk til at skrive til dem for at bekræfte interessen.
Hvilken gateway er det i vil udvikle et modul til?
Jeg har erfaring med ePay fra tidligere projekter så lyder godt at de er positive, jeg skriver ihvertfald til dem så de kan høre at der er en interesse.
Helt fint med flere gateways at vælge imellem, men QuickPay er med på at betale for udviklingen, hvis vi kan få nogen til det. Hvorfor ikke bare udnytte det?