Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Vare med mange muligheder for tilpasning?? Udvidelse?? 

KDavidsen
Jr. Member

Total Posts:  1

God aften.

Jeg bøvler med at få oprettet en webshop (supprise wink ) og har brug for lidt guidening i den rigtige retning.

Jeg producerer beklædning der for den største del er costum made, dvs. jeg har forskellige modeller kunden vælger netop deres design ud fra.
Derfor har jeg brug for at en vare kan oprettes med en hel del tilpasningsmuligheder f.eks. en eller flere farver, kantbånd, med uden lynlås, størrelse og diverse andre ting.

Jeg behov for at prisen på varen er variabel alt efter kundens valg, at kunne genbruge eksempelvis farver som egenskabssæt (så jeg ikke skal taste 34 farver 3 gange pr. vare) og sidst men absolut ikke mindst har jeg behov for at kunden kan se en farveprøve altså et billede dvs.

Jeg har rodet noget rundt med egenskaber og egenskabssæt, men forstå ikke helt princippet.
Hvis jeg oprettet en var og efterfølgende manuelt indtaster alle egenskaber, så kan jeg få de funktioner jeg vil (dog uden billeder pr. farve), men det bliver et ret omfattende arbejde.

Jeg tænker det samme kan gøres med egenskaber, kan dog ikke helt gennemskue at justere prisen efter d aktuelle valg og kan heller ikke finde mulighed for billeder af farver.

Nu har jeg så kigget på diverse udvidelser både gratis og betalte og priserne ser jo ikke så afskrækkende ud. Det ser ud som om der godt kan findes noget der kan klare opgaven, men hvad skal jeg vælge?
Jeg vil gerne betale, men vil ikke betale for en udvidelse der alligevel ikke kan det jeg skal bruge. Skal jeg forsøge mig frem med flere forskellige kan det jo godt løbe op trods alt.

Er der nogen der har erfaringer de vil dele, eller måske ved hvordan jeg kommer videre herfra?

Kristina

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top