Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Is het mogelijk een betaal optie mee te geven in backend van magento

MvTools
Jr. Member

Total Posts:  8
Netherlands

Ik zou graag orders in willen voeren in de backend van magento, en deze dan naar een klant willen sturen met een betaalmogelijkheid.
Is dit mogelijk?

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Nee, niet zoals het nu is. Zul je de boel voor moeten omspitten. Heb er ook nog geen module voor gezien.

Wat je wel kunt doen in de huidige “create order” functionaliteit is de producten toevoegen en ze dan naar de klant z’n winkelwagen verplaatsen zodat ze kunnen inloggen en uitchecken. Is bijna hetzelfde maar net weer niet.

Magento Community
Magento Community

MvTools
Jr. Member

Total Posts:  8
Netherlands

Hoi,

Ja, dat had ik ook al eens bekeken, het nadeel daar van is dat het nogal wat handwerk is, en dat als ik een andere prijs invoer als de standaard prijs, deze verdwijnt op het moment dat ik hem in het mandje zet.

Lijkt me zo normale optie eigenlijk. Orders invoeren en ze dan niet kunnen laten betalen heeft zo weinig nut vind ik smile

Ik ga eens verder met het zoeken naar een nog betere oplossing. Jou oplossing is in ieder geval al vaak toepasbaar, beter als niets.

Bedankt

Magento Community
Magento Community

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

Met minimale moeite zou je ook een Bank Wire of Purchase Order module aan kunnen passen. Je voert hem dan in en plaatst hem met zo’n module en die e-mailt dan bijvoorbeeld een PayPal link.

Het hangt iig ook af van welke betalingsmethodes je aan wilt bieden.

Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top