Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Category pagina’s uitschakelen

mabit
Jr. Member

Total Posts:  4

Ik heb in mijn site maar een beperkt aantal producten zitten, waardoor er een paar categoriën zijn met maar 1 product.
Graag zou ik dergelijke categorie pagina’s overslaan en meteen redirecten naar de productpagina.

Ik heb al een beetje gestoeid met de url rewrite management, maar dat schopt alleen maar mijn menu onderuit.

Ik heb het wel gezien bij een andere webshop, maar kan me niet meer herinneren welke dat was.

Een oplossing zou eventueel kunnen zijn om het menu ‘hard’ te programmeren in de templates, maar dan verlies je dermate aan flexibiliteit dat ik dat liever alleen doe als het echt niet anders kan.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community

Mirasvit
Guru

Total Posts:  639

Hello! Magento is really not ideal from the point of view of SEO. Very many obvious functions are implemented not quite right. As a variant, you can try the ready extensions. For example, I use this one http://mirasvit.com/magento-extensions/advanced-seo-suite.html and very satisfied with results.  There are a lot of similar extensions .

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top