Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Certificaat bestellen bij product

mabit
Jr. Member

Total Posts:  4

Ik wil mijn klanten graag de mogelijkheid om een kwaliteitscertificaat te bestellen bij de producten, echter ik krijg het niet lekker geconfigureerd. Zo’n certificaat is optioneel en daarin staat dat de leverancier garanties geeft op het product. Indien een klant een certificaat wenst, betaalt hij per certificaat 25 euro voor de handeling.

Dit is de situatie:

Mijn producten zijn ‘configurable’ (3 opties) icm ‘SimpleConfigurableProducts’ waardoor niet het ‘configurable’ product wordt toegevoegd aan de cart maar het onderliggende ‘simple’ product.

Als ik het certificaat een optie maak bij het artikel, dan krijg ik te maken met het feit dat er meerdere certificaten besteld kunnen worden.
Besteld een klant 3 producten (1 sku), dan hoeft er maar 1 certificaat bij, geen 3.

Ik heb al gekeken naar de mogelijkheden van een grouped product, maar dit werkt niet icm een configurable product.

De enige mogelijkheid die ik zie is om het certificaat als related product, wat natuurlijk niet echt elegant is. Het liefst zou ik onderaan de productpagina een checkbox hebben…

Wat zijn de mogelijkheden op het aanpassen van de core code na?

Mvg,

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top