vi har i løpet av de siste månedene hatt mange forespørsler rundt magento og muligheten for å benytte DIBS som et betalingsalternativ.
Etter et økende antall henvendelser har DIBS nå valgt å utvikle en egen modul, som vil bli vedlikeholdt når dette er nødvendig.
Modulen har blant annet støtte for:
- Account (for de som har det som et ekstra produkt).
- MD5 sjekk
- Definere betalingsformen som blir presentert i DIBS betalingsvindu.
- Valg for presentasjon av logoer i betalingsmetode oversikten.
- Valg for bruk av enten “Payment Window\” eller “FlexWin”
- Valg for farger/tema brukt i betalingsvinduene.
- Valg for språk presentert i betalingsvinduene.
- Valg om modulen skal håndtere lager først når betalingen er godkjent av DIBS.
- ‘Callback’
For tiden ligger modulen til godkjennelse av Magento.
For de som måtte ønske å laste ned modulen før den blir tilgjengelig på Magento sine sider kan modulen installeres ved å bruke extension key: magento-community/Dibs
Vi i DIBS håper denne modulen tilfredsstiller deres forventninger og ønsker dere alle lykke til med videre salg i 2009!
Det er slettes ikke nødvendig. DIBS_LABEL er tekststringer som egentlig bør være tekst..
Jeg har problemer med at mange betillinger er uten betaling og da ender jeg opp med å måtte sortere alle manuellt. Det som hadde vært fint var om det automatisk ble generert invoice for alle bestillinger som returnderte fra dibs. Da kan jeg skinne ordrer ut i fra status… er det mulig å få til i neste versjon?
Jeg ser at denne DIBS modulen fortsatt ikke finnes tilgjengelig på Magento sine sider. Kan den fortsatt bare installeres ved å bruke extension key: magento-community/Dibs ?
Hvis modulen ble lagt til godkjenning pr. 9/9 2008 - så er det jammen gått lang tid. Er det noen som vet noe som jeg ikke vet?
Vil bare gi besked om at feilen jeg opplevde (ovenfor) forsvant da vi oppgraderte til en nyere versjon av Magento. Så det var nok ikke modulen det var noe galt med.
Kan noen vennligst bekrefte om DIBS modulen kan endre ordrestatus til f. eks. “prosesserer” fra “avventer” når betaling går i orden (akkurat på samme måte som paypal modulen som først går i “avventer paypal” status for deretter å gå til “prosesserer” når betalingen er bekreftet)?