Posting in the Magento forums has been disabled pending the implementation of a new and improved forum solution which should better serve the community.

For new questions please post at magento.stackexchange.com, the community-run support site for the Magento community. We will be providing updates on the new forum solution soon. For questions or concerns please email community@magento.com.

Magento Forum

Verzendadres-attributen individueel opvragen in de admin

J_T_
Mentor

Total Posts:  1961
London-ish, UK

OK ff tijd voor een cross-post naar http://www.magentocommerce.com/boards/viewthread/42305/

Ben nou al een tijdje aan het klooien om de individuele adresregels op te vragen zodat ik die kan gebruiken om automatisch labels te printen maar het lukt me maar niet. Kan het helde adres wel vangen en dan proberen weer op te splitsen maar ze worden ook individueel per attribuut-id opgeslagen dus je zou zeggen, dan moet je ze ook individueel op kunnen vragen.

Aangezien je op de Amerikanen nou eenmaal niet kan bouwen vraag ik het de kaaskoppen maar smile

Weet een van jullie misschien de juiste manier om de adresgegevens per lijn op te vragen ala zoiets?

$_order->getShippingAddress()->getFirstname();
$_order->getShippingAddress()->getLastname();
$_order->getShippingAddress()->getCompany();
$_order->getShippingAddress()->getStreet();
$_order->getShippingAddress()->getRegion();
$_order->getShippingAddress()->getCity();
$_order->getShippingAddress()->getPostcode();
$_order->getShippingAddress()->getCountry_id();
$_order->getShippingAddress()->getFirstname();

Eeuwige dankbaarheid ligt in het verschiet voor de redder in code-nood.

Magento Community Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Magento Community
Back to top